Monday, October 5, 2009






















Dah lama ina tak buat N3 pasal barang2 kat rumah, kali ni ina n3 pasal bunga-bunga yang baru bercambah di bonda cottage, xde yang special cam umah kawan-kawan yang lain. Bunga-bunga ni dah lama cuma baru je di gubah sebelum raye baru ni. Hampir raye j semua pun berpusu-pusu keluar dari poket doraemon dan terbitlah bunga-bunga yg baru nak berkembang SO kITE eNjOy kawan-kawan semua. Komen dari kawan-kawan semua amatlah diperlukan. ok bye semua

1 comment:

  1. salam... semua tu bunga plastik ke? cantiklah...

    ReplyDelete